Taśma z nadrukiem- co można na niej nadrukować?

W branży e-commerce tak naprawdę liczy się każdy detal. Nawet najmniejszy błąd może bowiem sprawić, że stracimy potencjalnego klienta, a konkurencja na tym polu praktycznie nigdy nie śpi. Nie da się więc ukryć, że przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż wysyłkową muszą więc stale walczyć o to, by nie zginąć na tle konkurencji. Wobec tego taśmy z nadrukiem stały się niezwykle popularne w branży e-commerce, gdyż pomagają skutecznie zatrzymać na sobie wzrok potencjalnego klienta. Jednocześnie przedsiębiorcy mogą zastanawiać się, co na takich taśmach najlepiej jest nadrukować?

Taśmy z nadrukiem i logo firmy

Taśmy z nadrukiem stały się idealnym nośnikiem przekazu reklamowego. Wobec tego tak naprawdę mowa tu o pełnej dowolności podczas wykonywania nadruku. Najpopularniejszą praktyką wśród przedsiębiorców jest jednak nanoszenie na jej powierzchnię firmowego logo. Dlaczego? Z prostego powodu, logo jest znakiem rozpoznawczym firmy. Wobec tego nadrukowanie go na taśmie, która zostanie wykorzystana do późniejszego zabezpieczenia przesyłki, jest świetnym chwytem marketingowym. Taśma z nadrukiem bowiem zastąpi pierwszy i bezpośredni kontakt klienta z marką i sprawi, że logo podświadomie utkwi mu w pamięci. 

Taśma z nadrukiem jako „call-to-action”

Taśmy z nadrukiem to także idealna powierzchnia do tego, by nadrukować na niej slogan w typie „call-to-action”. Takie zwroty mają silny wpływ na podświadomość klientów i najczęściej doprowadzają do podjęcia przez nich pożądanych akcji. Zwroty typu „call-to-action” są niezwykle często wykorzystywane w marketingu, gdyż skutecznie oddziałują na reakcje klientów. Wobec tego można umieścić na takiej taśmie ponowne zachęcenie do zakupu, odwiedzenia strony internetowej, czy zapisania się do newslettera. Możliwości jest wiele, więc strategia marketingowa firmy może być skutecznie wzbogacona właśnie przez taśmy z nadrukiem.

Taśmy z nadrukiem jako symbol ostrzegawczy

Jeśli przedsiębiorcy pakują i wysyłają delikatne przedmioty, to z pewnością muszą zadbać o to, by kurier z taką paczką obchodził się w najbardziej subtelny sposób. Wówczas znowu sprawdzają się taśmy z nadrukiem, na których powierzchni pojawi się swoiste ostrzeżenie jak np. „UWAGA SZKŁO” lub „NIE RZUCAĆ”. Choć zabieg ten wydaje się banalnie prosty, to jednak sprawi, że wysłana paczka będzie traktowana na magazynach przeładunkowych z należytą ostrożnością. Skutecznie zapobiegnie to więc uszkodzeniu jej zawartości i sprawi, że klient dostanie zamówione towary w odpowiednim i nienaruszonym stanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.